De 1e nacht.

30 maart 2019 - Kralendijk, Caribisch Nederland

Afgelopen nacht om half 3 Nederlandse tijd lagen we in bed.

Het vliegen is ons erg meegevallen. De eerst 10 uren duurden uiteraard het langst, maar eenmaal op Auraba voor de tussenlanding ging alles vlot. We moesten voor ongeveer een kwartier het vliegtuig uit. Op zich even lekker om de benen te strekken.

Rondje lopen en dan opnieuw door de douane weer terug het vliegtuig in.

Eenmaal weer in de lucht is het dan nog 24 minuten vliegen naar Bonaire.

Omdat we snel de koffers hadden en  er genoeg taxi's stonden met een "Jandino" sprekende chauffeur waren we ook snel bij ons appartement.

Jammer dat het hier al zo vroeg donker is waardoor je niet veel zag van de omgeving, maar het ontvangst was super. Een Nederlandse man runt met zijn dochter en schoonzoon dit kleinschalige complex met alle voorzieningen.

Zometeen bij het ontbijt horen we wat voor leuks er allemaal te doen en te zien is. Kopen we uiteraard meteen een snorkelpenning en boeken we de excursies die we willen doen en gaan we op pad.

Vanaf maandag hebben we 5 dagen een auto om het hele eiland te verkennen.

Er wordt hier heel erg aan het milieu gedacht, zijn wat dat betreft verder dan bij ons.

Oh ja... het regende hier net even heel hard... maar de zon schijnt al weer! 🌴☀️🦎