Zondag 31 maart

31 maart 2019 - Kralendijk, Caribisch Nederland

Vandaag waren we al lekker vroeg op het strand, we konden allebei niet wachten om te gaan snorkelen.

Dus na flink wat zonnebrand crème smeren (koraal vriendelijk) zijn we meteen de zee ingegaan.

En ik moet zeggen.... het voldeed zeker aan onze verwachtingen. Een enorme diversiteit aan vissen, groot en klein 🐠🐡🐟 De eerste keer weet je niet waar je allemaal kijken moet omdat je niks wilt missen.Vooral bij koraal en tussen de rotsen zwemmen de allermooiste.

Omdat je na enige tijd toch afkoelt moesten we er helaas uit. Lekker opwarmen op het strand.

De tweede keer zijn we een andere kant op gesnorkeld en ook daar waren we aangenaam verrast door de onderwaterwereld.

Geen idee hoe al deze soorten heten, maar het waren er tientallen.

Onder water hebben we ook gefilmd en foto's gemaakt. Omdat het een poos duurt voordat deze van de camera op de telefoon geüpload zijn kan ik deze nog niet delen. Maar zodra het kan zet ik ze op ons reisblog.

Vanaf morgen hebben we de auto, vanavond gaan we plannen maken wat we de komende 5 dagen gaan doen. Uiteraard houden we jullie weer hiervan op de hoogte.

1. Theavanderwerf:
    1 april 2019
    Manuela en marcel het ziet er allemaal geweldig uit geniet er maar van Veel plezier
  2. Marlies:
    1 april 2019
    Wauw dat ziet er goed uit. Wat een mooie onderwaterwereld. Geniet ervan.
  3. Atie:
    1 april 2019
    Ziet er zeker mooi uit, en dat mooie heldere water!!